Safetum uudistaa brändi-ilmettään vuoden 2019 aikana. Uusi ilme otetaan vaiheittain käyttöön kaikessa markkinointi- ja asiakasviestinnässä. Motivaattorina ovat olleet asiakkaiden tarpeet ja turvallisuuskulttuurin kehitys.
”Uudella brändillä haluamme viestiä, että turvallisuus on tekoja, ei pelkkiä suunnitelmia ja vakuutuksia. Puhumme turvallisuudesta asiakkaiden lähtökohdista ja annamme vastauksia, jotka muuttavat yksi kerrallaan käsitystä siitä mitä turvallisuus on ja miten sitä tulee edistää”, toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin kiteyttää brändin ytimen.
Uudistus toteutetaan yhteistyössä hasan & partnersin kanssa. Ensimmäinen suurempi muutos tehdään verkkosivustoon.
Asiakkaat arvostavat selkeää mittaristoa
Tutkimuksen mukaan Safetumin asiakkaat haluavat luoda uudenlaista osallistavaa matalan hierarkian kulttuuria, jossa turvallisuuden tunne sitouttaa työntekijöitä tai asukkaita. He arvostavat työkalua, joka antaa selkeät mittarit ja auttaa herättämään turvallisuusasioihin.
Lisäksi asiakkaat ymmärtävät ennaltaehkäisyn ja turvallisuustiedon keräyksen merkityksen. ”On upeaa, että yhä useampi hoitaa turvallisuutta vahinkojen sijaan. Tavoitteenamme on, että kiinteistöt ja työyhteisöt voivat kantaa oman vastuunsa turvallisuudesta vähemmin huolin. Juuri tässä asiantuntijamme voivat olla asiakkaiden apuna ja tukena”, Jurvelin kertoo.
Kokonaisvaltaiset palveluratkaisut kiinnostavat
Asiakastoiveiden mukaisesti myös palveluvalikoimaa kehitetään entistä vahvemmin kokonaisvaltaiseen suuntaan. ”Uusi konsepti muodostaa yhden eheän kokonaisuuden turvallisuuden hallintaan, seurantaan ja mittaamiseen. Ja tuleva brändi-ilmeemme tukee vahvasti tätä kokonaisuutta”, Jurvelin päättää.
Lisätiedot
Toimitusjohtaja Tuomas Jurvelin
Puhelin 041 467 5401
Suomen johtava paloturvallisuusasiantuntija
20 000
turvattua kiinteistöä valtakunnallisesti Hangosta Enontekiöön
4 000
riskitarkastusta vuodessa
70 000
havaittua riskiä vuosittain
Yli 60
paloturvallisuuden ammattilaista